понеделник, 26 ноември 2007 г.

раздаване на кралството


Този път някаква част се пада на този, който ми донесе ето този красавец в дясно :)
За жалост точно тези модели на моторола не се изнасят към Европа (или поне ги има май само в Англия), като обаче се радват на завидна популярност в САЩ. Sidekick Slide е си има QWERTY keyboard, QVGA 320 x 240 пиксела дисплей и 1.3mp камерка, за жалост без светкавица. Плъзгащото се капаче предотвратява инцидентното набиране на някакви номера (нещо, което ми се случва постоянно...) и си има всякакви модерности, като инсталирани AOL, Yahoo!, MSN и ICQ... дежурните плеъри, игри и занимавки. Освен това новият Slide е по-малък от досегашните Sidekick модели и удобно може да бъде мушнат в джоба.
Всъщност дотук хваленият телефон има неприятния бъг да се саморестартира понякога при слайдване. Let the power be with Motorola и те да си се погрижат за това, а аз мога само да се надявам, че дядо Коледа ще бъде тъй добър да ми донесе единд Sidekicker... няма нужда да е Slide точно... аз и на LX (3.0-инчов WQVGA дисплей,240 x 400 пиксела, 1.3 mp камера със светкавица!) ще се зарадвам, обещавам :/

Та така, за повече информация можете да погледнете сайта на T-Mobile.

А аз мисля да сядам да пиша писмо до добрия старец и до всякаквите му там мили джуджковци и джуджанки:)

Няма коментари: